Savas automašīnas riepu apskate un arī serviss ir jāveic vienmēr, ne vien mainoties sezonai. Bieži automašīnu vadītājus var iedalīt divās grupās. Viena daļa mašīnas vadītāju dod priekšroku vissezonas automašīnas riepām. Otrs šoferu tips dod priekšroku riepas nomainīt divas reizes gadā – maijā un oktobrī. Lai izvairītos no nepatīkamiem pārsteigumiem, riepu tehniskajam stāvoklim nepieciešams sekot līdzi vienmēr, attiecīgi nav īsti atšķirības starp to, kāda tipa riepas izmantojat ikdienā, galvenais ir pareiza to funkcionalitāte. Katrs autovadītājs novērtēs kvalitatīvu riepu servisu un disku apkopi, tādēļ piemērota servisa pakalpojumi ir ļoti nozīmīgi.
Ienāc – https://mmkserviss.lv/pakalpojumi/
RIEPU SERVISA IETEIKUMI AUTO RIEPU NOMAIŅAI.
Jebkurai automašīnai ir iespējams izvēlēties uzstādīšanai dažāda tipa riepas. Tām ir iespējams uzstādīt ziemas un vasaras riepas, kas ir jāmaina divas reizes gadā, vai arī vissezonas riepas, kas ir lietojamas dažādos laikapstākļos, taču, tas nebūt nenozīmē, ka to stāvoklim var nesekot līdzi. Latvijā ziemas, pēdējos gados, nemēdz būt tik vēsas kā agrāk, taču salnas un apledojums uz ceļa joprojām ir sastopams regulāri, tādēļ labas ziemas riepas ar vai bez radzēm vai jaunas vissezonas riepas būs labākais risinājums. Visiem riepu veidiem galvenā atšķirība ir ķīiskajā sastāvā, tādēļ ar vasaras riepām ziemā un ziemas riepām vasarā, braukt ir nedroši, kā arī vissezonas riepu ķīmiskais sastāvs paredz, ka tām ir nepieciešama regulāra apkope, tādēļ uzskats, ka vissezonas riepas neprasa nekāda veida apkopi visu cauru gadu ir mīts.
KUR PĀRBAUDĪT RIEPU DISKU STĀVOKLI?
Jebkurā auto servisā vai riepu garāžā ir iespēja pārbaudīt ne tikai riepu tehnisko stāvokli, bet arī riepu diskus. Diski var būt izdatavoti no dažādiem materiāliem, taču vispopulārākie ir lietie, jeb vieglmetāla diski. Daudziem būs pārsteigums par to, cik ļoti liela loma patiesībā ir auto diskiem, jo no to stāvokļa un tieši ģeometrijas ir atkarīgi vairāki parametri, ieskaitot dinamiku un stabilitāti uz ceļa braukšanas laikā. Šī iemesla dēļ pat neliela bukte vai ieloce diskā var radīt būtisku atšķirību braukšanas kvalitātē.